Vi på Neonsfeer strävar efter att ge våra kunder snabbast möjliga leverans, oavsett var du bor. Våra produkter är dock handgjorda och därför är leveranstiden lite längre.

HUR LÅNG TID TAR LEVERANSEN?
Ledtid - 7-9 arbetsdagar* (produktion+leverans)
Fullt spårbar och signerad tjänst
När din Neonsphere har skickats kommer vårt team att ge dig spårningsnumret så att du kan spåra din beställning.

*Alla leveranstider inkluderar inte tullförseningar. Förseningar kan uppstå under högsäsong, såsom helgdagar, jul eller Black Friday. Neonsfeer garanterar därför inte leveransdatum.

VAD ÄR FRAKTKOSTNADERNA?
Vi erbjuder gratis premiumfrakt till våra kunder. Observera att din Neonsfeer-belysning kan delas upp i flera delar. På så sätt kan vi spara på fraktkostnaderna och fortsätta att ge våra kunder de bästa priserna och gratis frakt. När belysningen är på plats i ditt hem är det bara att förvandla din Neonsphere till en enda.

SKÄRANDE SKAPANDE
För att spara på fraktkostnaderna och kunna erbjuda dig de bästa priserna kan det hända att vi delar upp din neonskapelse i flera delar. Efter mottagandet? Då kan du sätta ihop neonkreationerna på väggen så att det bildar en helhet igen.

VAR ÄR MIN NEONSFEER?
När paketet har skickats får du ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer. Du kan använda den här länken för att spåra din beställning: https://www.fedex.com/en-us/tracking.html

MITT SPÅRNINGSNUMMER FUNGERAR INTE?
Det kan ta upp till 24 timmar innan platsen för ditt paket uppdateras. Vi ber om ditt tålamod. Om spårningsnumret inte visar någon information, eller förblir på samma plats i mer än 3 dagar, vänligen kontakta oss på info@neonsfeer.se

SKATTER OCH IMPORTTULLAR
Alla priser inkluderar moms. För företagskunder utanför Nederländerna är en skattesats på 0% möjlig. Importtullar och skatter för internationella försändelser kan betalas vid ankomst till destinationslandet. Detta varierar från land till land, och Neonsphere uppmuntrar dig att vara medveten om dessa potentiella avgifter innan du gör en beställning hos oss.

Om du vägrar att betala tullar och skatter vid ankomsten till ditt destinationsland, kommer varorna att returneras till Neonsphere på kundens bekostnad, och kunden kommer att få en återbetalning för värdet av de betalda varorna, minus kostnaden för returfrakt. Kostnaden för den ursprungliga försändelsen kommer inte att återbetalas.

FRÅGOR OM DIN BESTÄLLNING
Har du frågor om din beställning? Du är förmodligen inte den första som ställer den här frågan. Titta först på sidan Vanliga frågor för att se om din fråga finns med där.